Zamówienia publiczne
GZEAS.3115.UE.2.2019 GZEAS.3115.UE.2.2019 - przetarg nieograniczony
Gmina Nieborów: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego TIK, platform edukacyjnych i pomocy dydaktycznych do wybranych szkół z gminy Nieborów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt „Równamy w Górę - Kompleksowy program wspierający rozwój jakości edukacji w szkołach podstawowych Gminy Nieborów” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieborów, krajowy numer identyfikacyjny 75014836000000, ul. Aleja Legionów Polskich 26 , 99-416 Nieborów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 385 613, e-mail m.niedbalka@nieborow.pl, faks 468 385 658.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nieborow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.bip.nieborow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.nieborow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego TIK, platform edukacyjnych i pomocy dydaktycznych do wybranych szkół z gminy Nieborów
Numer referencyjny: GZEAS.3115.UE.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Osiem części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego TIK, platform edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych do wybranych szkół z gminy Nieborów w ramach projektu „Równamy w Górę - Kompleksowy program wspierający rozwój jakości edukacji w szkołach podstawowych Gminy Nieborów”. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 realizowany przez Gminę Nieborów, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Oś Priorytetowa XI Edukacja,
Kwalifikacje, Umiejętności.
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30000000-9 |
30237280-5 |
30213100-6 |
32322000-6 |
32420000-3 |
30232110-8 |
32342000-2 |
48514000-4 |
80420000-4 |
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia - jeżeli takie zezwolenie wymagane jest przepisami prawa
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na załączniku do SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - według wzoru na załączniku do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 należy przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku do SIWZ; aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia-jeżeli takie zezwolenie wymagane jest przepisami prawa
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. W zakresie niepodlegania wykluczeniu:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym:
- jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument określony w lit. a), składa dokument, o którym mowa w literze a) tiret pierwszy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym iż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, wówczas może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej;
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisu w postaci wypełnionego załącznika nr 1 do SIWZ – opisu przedmiotu zamówienia wraz z podaniem producenta oraz modeli oferowanego sprzętu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych, przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązku załączenie pełnomocnictw do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia przedstawiane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik do SIWZ.
4. Zaparafowany wzór umowy - załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający ustala wadium w wysokości: 8 000,00 zł dla części I 2 500,00 zł dla części II
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
|
Nazwa: |
TIK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
Tablica interaktywna - 24 szt.
Projektor z uchwytem - 24 szt.
Głośniki - 4 szt. Laptop - 22 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne - 8 szt.
Drukarka 3D z kompletem filamentów - 3 szt.
Laptop z myszą i głośnikami - 7 szt.
Acces Point - 2 szt.
Serwer plików NAS - 1 szt.
Zasilacz UPS-Switch-okablowanie - 1 szt.
Router (IPS) + system zarządzania treścią internetu + okablowanie - 1 szt.
Router - 2 szt. Licencja na oprogramowanie antywirusowe i przeciwwłamaniowe - 4 szt. Komputer stacjonarny dla uczniów z monitorem, słuchawkami, głośnikami, klawiaturą i myszką - 1 komplet (10szt.)
Kamera DH - 1 szt.
Wizualizer - 2 szt.
Pakiet biurowy - 39 szt.
Laptop Z oprogramowaniem, myszą i głośnikami wraz z oprogramowaniem biurowym - 1 szt. Magnetofon z czytnikiem CD - 1 szt.
Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30237280-5, 30213100-6, 32322000-6, 32420000-3, 30232110-8, 32342000-2
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
|
2 |
Nazwa: |
Platformy edukacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
1. Usługa dostępu do kompletnej i w funkcjonalnej platf. edukacyjnej wspomaga kształcenie z wykorzyst. nowoczesnych technik, takich jak e-learning czy blended-learning i jest niezbędna do realizacji programu nauczania przy wykorzystaniu mat. elektron. Dzięki dostępowi do narzędzi informat. stworzone zostanie centrum zarz. proc. dydakt., co jest obecnie niezbędne i oczekiwane przez uczniów i ich rodziców.
2. Dostęp do narzędzia informatycznego umożliwiającego prowadzenie indywidualizacji proc. nauczania i uczenia się, co będzie skutkować wdrożeniem w szkołach innowacyjnych systemów pozwalających na wielopłaszczyznowe wspieranie ucznia i nauczyciela w procesie nauczania i uczenia się m.in. w oparciu o rozpoznanie indywidualnych predyspozycji i stylów uczenia się dzieci. W ramach programu zostanie przygotowany dla każdego U indywidualny profil mówiący o jego natur. predyspozycjach, stylu uczenia się oraz silnych stronach. Dodatkowo każdy uczeń dostanie zestaw mat. dydakt. wspierających go w zakresie metod uczenia się, a n-le dostęp do bazy metod, technik, zasobów zw. z indywidualizacją pracy z uczniami.
Załącznik nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48514000-4, 80420000-4
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
|
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
1. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Bednarach - załącznik nr 1b do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
2. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Bełchowie - załącznik nr 1c do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
3. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Bobrownikach - załącznik nr 1d do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
4. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Dzierzgówku - załącznik nr 1e do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
5. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Mysłakowie - załącznik nr 1f do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
6. Pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Nieborowie- załącznik nr 1g do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
Wójt Gminy Nieborów
/-/ Jarosław Papuga
- Załącznik nr 1b (PDF)1.1MBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część III - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bednarach
- Załącznik nr 1c (PDF)274.38kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część IV - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bełchowie
- Załącznik nr 1d (PDF)693.94kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część V - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bobrownikach
- Załącznik nr 1e (PDF)415.39kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VI - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Dzierzgówku
- Załącznik nr 1f (PDF)184.07kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VII - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Mysłakowie
- Załącznik nr 1g (PDF)482.56kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VIII - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Nieborowie
- Załącznik nr 10 (PDF)155.03kBFormularz oświadczenia dot. uiszczania podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- Załącznik nr 1b (DOC)509kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część III - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bednarach
- Załącznik nr 1c (DOC)160.5kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część IV- Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bełchowie
- Załącznik nr 1d (DOC)388kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część V - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Bobrownikach
- Załącznik nr 1e (DOC)240kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VI - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Dzierzgówku
- Załącznik nr 1f (DOC)110.5kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VII - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Mysłakowie
- Załącznik nr 1g (DOC)273kBOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Część VIII - Pomoce dydaktyczne Szkoła Podstawowa w Nieborowie
- Załącznik nr 10 (DOC)79kBFormularz oświadczenia dot. uiszczania podatków, opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- Zmiana SIWZ 2 (PDF)530.09kB
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 27/06/2019
Adres strony internetowej (url): www.bip.nieborow.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-11, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-15, godzina: 11:00
- Odpowiedź na pytanie 7 (PDF)531.81kB